Gladiator UTV 1000
Stroj Gladiator UTV 1000 EPS, který svým vstupem na trh nepochybně pořádně rozvíří kategorii pracovních UTV. Kompletně nová konstrukce celého stroje zabalená do špičkového designu z rakouského designového studia Kiska, mezi jehož zákazníky patří i slavná KTM. Srdcem Gladiatora UTV 1000 je kompletně nový motor kategorie 1000 ccm, který profi dělníkovi dává výkon fantastických 85 Hp a 79 Nm! V oblasti pracovních UTV více než velkorysé hodnoty! Elektronika z dílen německé firmy Bosch, pohon díky osvědčenému kanadskému variátoru CV-Tech a použití extrémně odolných amerických řemenů Bando (příp. japonských Mitsuboshi), zajistí bezproblémové využití stroje i při nejtěžším pracovním nasazení. Jasné pracovní zařazení tohoto výkonného stroje dokazují plně homologované parametry, kde vyčnívá homologace pro 3 osoby, homologovaná tažná síla 520 kg, homologovaná koule s elektrickou zásuvkou a nosnost korby atakující 400 kg hranici. Množství úložných prostorů, vnitřní ergonomie a zcela nový systém uložení pracovních boxů „Cargotool“ jen podtrhují fakt, s jakou péčí a důrazem na detaily se výrobce s designéry věnovali vývoji tohoto mohutně dimenzovaného stroje.
Cena: Gladiator UTV 1000 – 419.990,-
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 40 litrů |
Délka: | 2945 mm |
Šířka: | 1615 mm |
Výška: | 1850 mm |
Rozvor: | 2050 mm |
Světlá výška: | 300 mm |
Hmotnost: | 690 kg |
Rozměry korby: | 1330 x 850mm (více jak EUR paleta) |
Nosnost korby: | 365 kg |
Homologovaná tažná síla: | 520 kg |
Homologace: | Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27×9-14 CST STAG |
Zadní pneu: | 27×11-14 CST STAG |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Bosch (GER) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |