Gladiator UTV 1000

Gladiator UTV 1000

Stroj Gladiator UTV 1000 EPS, který svým vstupem na trh nepochybně pořádně rozvíří kategorii pracovních UTV. Kompletně nová konstrukce celého stroje zabalená do špičkového designu z rakouského designového studia Kiska, mezi jehož zákazníky patří i slavná KTM. Srdcem Gladiatora UTV 1000 je kompletně nový motor kategorie 1000 ccm, který profi dělníkovi dává výkon fantastických 85 Hp a 79 Nm! V oblasti pracovních UTV více než velkorysé hodnoty! Elektronika z dílen německé firmy Bosch, pohon díky osvědčenému kanadskému variátoru CV-Tech a použití extrémně odolných amerických řemenů Bando (příp. japonských Mitsuboshi), zajistí bezproblémové využití stroje i při nejtěžším pracovním nasazení. Jasné pracovní zařazení tohoto výkonného stroje dokazují plně homologované parametry, kde vyčnívá homologace pro 3 osoby, homologovaná tažná síla 520 kg, homologovaná koule s elektrickou zásuvkou a nosnost korby atakující 400 kg hranici. Množství úložných prostorů, vnitřní ergonomie a zcela nový systém uložení pracovních boxů „Cargotool“ jen podtrhují fakt, s jakou péčí a důrazem na detaily se výrobce s designéry věnovali vývoji tohoto mohutně dimenzovaného stroje.

 

 

Cena:     Gladiator UTV 1000 – 419.990,-

Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž:40 litrů
Délka:2945 mm
Šířka:1615 mm
Výška:1850 mm
Rozvor:2050 mm
Světlá výška:300 mm
Hmotnost:690 kg
Rozměry korby:1330 x 850mm (více jak EUR paleta)
Nosnost korby:365 kg
Homologovaná tažná síla:520 kg
Homologace:Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4×4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:27×9-14 CST STAG
Zadní pneu:27×11-14 CST STAG
Brzdový systém:
Brzda přední:Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:Ano
Odpružení:
Přední:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru:4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm
Objem motoru:963 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Zapalování:ECU Bosch (GER)
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů