Gladiator UTV 550

Gladiator UTV 550

Základem stroje Gladiator UTV je masivní a vysoce odolný ocelový podvozek disponující nezávislým zavěšením všech kol s výborně sladěnými a široce seřiditelnými tlumiči. Pohonnou jednotkou je zcela nový, vysoce spolehlivý a úsporný jednoválcový motor. Motor má obsah 500 ccm s EFI plněním Bosch a vysokém točivém momentu 46 Nm. Špičkový kanadský variator CV Tech, větší točivý moment a absence spojky má za následek i výrazně rychlejší nástup akcelerace a tak je Gladiator UTV 550 dokonce silnější než původní „šestistovka“ UTV 630! Jasné pracovní zařazení stroje podporuje také skvělá motorová brzda.

4×4 s uzávěrkou, obrovská světlá výška, skvělé jízdní vlastnosti, elegantní 14” plechová kola. Víceplátnové odolné pneu, prostorná sklopná korba s praktickými oky, naviják 3500 lbs (volitelně), bohaté úložné prostory, LED světla, multifunkční displej, nastavitelné sedadlo, plastová střecha a přední sklo (volitelně), boční dveře, bezpečnostní pásy – to jsou další atributy, které z Gladiatora UTV 550 dělají nejvšestrannějšího pomocníka, jakého jste si mohli přát!

Cena: 239.990,-


Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 26 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka: 2980 mm
Šířka: 1465 mm
Výška: 1850 mm
Rozvor: 1830 mm
Suchá hmotnost: 560 kg
Rozměry korby: 1060 x 760 x 300 mm
Nosnost korby: 130 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
Strom 4×4: Odpojitelný
Přední pneu: 26×9-14
Zadní pneu: 26×11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot./min
Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW (38 k) / 6800 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm / 5800 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 495 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů