Gladiator X1000 OVERLAND

Gladiator X1000 OVERLAND

Přichází nová úroveň dobrodružství, volnosti, zkoumání, objevování, kempování … přichází vaše svoboda. Nebojte se neznámých, vzdálených, či neprobádaných míst. Nový Gladiator X1000 Overland vytváří nové pojetí čtyřkolky a zjistíte, že význam slov „užitkový stroj“, se tímto modelem mění i na „dobrodružný partner“. Po motorické a konstrukční stránce je téměř shodný s Gladiator X1000 V-Twinf EPS.

Exkluzivní výbava Overland:

Velkoobjemové prémiové boxy – designově, ale i technicky sladěny do kompaktního celku a samozřejmě poskytují dva samostatné úložné prostory (105 l hlavní + 41 l středový box, celkem 146 l) s ochranou proti vodě IP56
Modulární systém sedadla spolujezdce – umožňuje buď přidat nebo odejmout střední box, čímž vás automaticky napadne, že Overland je homologován pro dvoučlennou posádku. Oba boxy jsou odnímatelné, sedačku za box vyměníte expresně a když dobrodružství pomine, máte doma opět poslušnou ale velmi silnou, užitkovou, dvoumístnou čtyřkolku. Hlavní box se na desku kotví bez použití nářadí systémem CF-CONNECT, což vám zajistí instalaci a reinstalaci během 60 sekund.
Ocelový ochranný rám – Overland ihned na první pohled zaujme mohutným ocelovým rámem vpředu i vzadu (průměr trubek je 38 mm), který je důmyslně konstruován tak, aby i v těch nejextrémnějších případech chránil nejen důležité části stroje, ale především posádku. Dokonce i při převrácení na bok dojde jen k minimálním poškozením důležitých částí stroje.
Integrovaná LED světla – přídavné LED světla (2 x 18W), které jsou integrovány v ochranných panelech z tvrzeného, ​​velmi odolného plastu. Nejenže skvěle svítí, ale dodávají stroji agresivnější výraz.
Ochrana podvozku – nová odolná celopodvozková ochrana, skládající se ze 6-ti samostatných částí. Přední část, která je vystavena největšímu riziku, je z 3 mm tlustého hliníku, spodní 5-prvková ochrana je z mohutného 8 mm silného polyethylenu vyráběného za pomoci technologie HDPE.
Rozšiřovací lemy – na obou stranách, které se táhnou návazně od předního blatníku, kolem plošin stoupaček a na konec zadního lemu blatníku. Není to jen ozdoba, ale především ochrana posádky v těžkém blátivém či štěrkovém prostředí. Lemy jsou z až 8 mm silného polyethylenu vyráběného s vysokou hustotou pomocí technologie HDPE. Mají vysokou odolnost a zároveň pružnost a flexibilitu vůči všem překážkám.
Disky BEADLOCK – 14 „značkové disky se vyznačují extrémní odolností, unikátním designem a praktičností. Vnější barevný lem z lehké slitiny je přichycen na discích 16 šrouby. Pokud budete potřebovat extrémně podhuštěné pneumatiky, bočnice pneumatiky díky tomuto prvku získává přidanou opěrnou a ochrannou plochu a zároveň vyšší trakci pro značkové a velmi osvědčené pneumatiky o průměru 27 „zn. STAG. Overland dosahuje světlou výšku 300 mm.
Ochrana rukojetí a čelní sklo –  plná ochrana rukou jezdce s přidaným předním praktickým nízkým čelním štítem. Štít je vyroben z odolného akrylátu, který je odolný vůči slunci, probarvení a částečně chrání jezdce před větrem.
Design a styl – Overland byl obdařen jedinečným prémiovým lakem inspirovaným druhou nejtvrdší horninou v přírodě – žulou. Kovový lesk dodává stroji technickou smyslnost, modré grafické doplňky zase nádech moře, oblohy, hor a dobrodružství zároveň. Celý koncept byl převtělený do sériového modelu a všechny přidané prvky důmyslně zapadají pro ty, kteří mají rádi dobrodružné expedice a po návratu mohou stroj denně používat na další účel. To že špičkový dynamický design pro CFMOTO vytváří rakouské designové studio Kiska design již dnes považujeme za úplnou samozřejmost.

Pracovní čtyřkolka CFMOTO Gladiator X1000 je svou bytelnou konstrukcí připravena pro veškeré pracovní nasazení. Díky svým vlastnostem, konstrukci a výbavě je předurčena pro těžkou práci v lesním či zemědělském hospodářství, stejně tak pak i v komunální sféře, při zimní údržbě i při službě v IZS. Těžký terén, sníh, složitě přístupná místa v lesních porostech, úpravy polí, sečení a mulčování luk, hrabání sněhu, štěrku…Toto – a ještě více – pracovní ATV CFMOTO Gladiator X1000 díky mohutným terénním pneumatikám, tažnému zařízení, terénní redukci, silnému navijáku, brzdění všech 4kol a výkonu, který dovolí odtáhnout i odtlačit mnohonásobně těžší náklady, než byste vůbec očekávali, beze zbytku splňuje.

Cena:

Gladiator X1000 OVERLAND – EURO 5 – 343.990,-

Gladiator X1000 OVERLAND – T3b – 343.990,-

Cena obsahuje: Exkluzivní výbava Overland, progresivní elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14″ alu kola, odolné 27″ víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n‘ Ride.

Dostupné barvy:
Premiová „kovově šedá granit“ s modrými prvky

Příplatková výbava
Kanadské tlumiče ELKA St. 3: AKČNÍ CENA k novému stroji: +39.000 CZK (standardní cena 56.988,- s DPH)

Paket SNOWBLASTER – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Recyklační příspěvek pneu: 198,59 Kč

Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž:30 litrů
Olej motorový:N/A
Délka:2310 mm
Šířka:1250 mm
Výška:1420 mm
Rozvor:1480 mm
Suchá hmotnost:430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4×4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:27×9-14
Zadní pneu:27×11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední:Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní:Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:Ano
Odpružení:
Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
TlumičeNové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Motor:
Typ motoru:4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm
Objem motoru:963 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Plnění motoru:Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování:ECU Bosch
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů