Gladiator X1000
Gladiator X1000 V-Twin EPS – Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezspojkovým variátorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jízdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při těžkém pracovním využití.

Cena: Gladiator X1000 – 299.990,-
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14″ alu kola, odolné 27″ víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n‘ Ride. 3 roky záruka!
Dostupné barvy: černá, oranžová, listová kamufláž „True timber“
Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Technické informace:
Kapacity: | |
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27×9-14 |
Zadní pneu: | 27×11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 85k (63,4 kw)/7800 ot. |
Točivý moment: | 79 Nm/5500 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 962,6 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |