Gladiator X1000

Dlouho očekávaný GLADIATOR X1000 EPS je hned po nástupu na trh ukázal a dokázal, proč se jednalo o jednu z nejočekávanějších čtyřkolek posledního desetiletí! Hned ve svém prvním prodejním roce se stal nejprodávanější 4kolkou vůbec! Ohromující výkon až 85 Hp, špičkové komponenty renomovaných výrobců, luxusní nitrogenové tlumiče, nový skvěle fungující posilovač řízení, přední i zadní diferenciál a mnoho dalšího…Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4×4 Gladiator X1000 přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků.

Cena:

Gladiator X1000 – EURO 5 – 299 990,-

Gladiator X1000 – T3b – 299 990,-

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14″ alu kola, odolné 27″ víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n‘ Ride.

Příplatová výbava

Rozšiřovací lemy 1 500,-

Dostupné barvy:
EURO 5, T3b – Šedá – základní, oranžová – 1 000,-, modrá metalická – 1 000,-, listová kamufláž – 5 000,-

Paket SNOWBLASTER – příplatek 11.000,- za radlici (137cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž:30 litrů
Olej motorový:N/A
Délka:2310 mm
Šířka:1250 mm
Výška:1420 mm
Rozvor:1480 mm
Suchá hmotnost:430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4×4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:27×9-14
Zadní pneu:27×11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední:Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní:Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:Ano
Odpružení:
Přední Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
TlumičeNové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
Motor:
Typ motoru:4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm
Objem motoru:963 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Plnění motoru:Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER)
Zapalování:ECU Bosch
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů