Dlouho očekávaný GLADIATOR X1000 EPS je hned po nástupu na trh ukázal a dokázal, proč se jednalo o jednu z nejočekávanějších čtyřkolek posledního desetiletí! Hned ve svém prvním prodejním roce se stal nejprodávanější 4kolkou vůbec! Ohromující výkon až 85 Hp, špičkové komponenty renomovaných výrobců, luxusní nitrogenové tlumiče, nový skvěle fungující posilovač řízení, přední i zadní diferenciál a mnoho dalšího…Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4×4 Gladiator X1000 přináší do světa pracovních čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků.

Cena:
Gladiator X1000 – EURO 5 – 299 990,-
Gladiator X1000 – T3b – 299 990,-
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14″ alu kola, odolné 27″ víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n‘ Ride.
Příplatová výbava
Rozšiřovací lemy 1 500,-
Dostupné barvy:
EURO 5, T3b – Šedá – základní, oranžová – 1 000,-, modrá metalická – 1 000,-, listová kamufláž – 5 000,-
Paket SNOWBLASTER – příplatek 11.000,- za radlici (137cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 30 litrů |
Olej motorový: | N/A |
Délka: | 2310 mm |
Šířka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnost: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 27×9-14 |
Zadní pneu: | 27×11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulické |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Tlumiče | Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motoru: | 963 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI (GER) |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |