Gladiator X450

Gladiator X450

 

Gladiator X450 nemá ve své třídě konkurenci. Journeyman si pro vás připravil akci. Gladiator X450 patří do skupiny pracovních strojů a přináší úžasný zážitek z jízdy!

Pracovní stroj díky nižší hmotnosti, odolnosti, vysoce odolnému podvozku a mimořádně výkonnému motoru CVTECH dokázal vyvinout skvělý stroj X450.

 

 

Cena:

119.990,- krátká verze Black Edice

119.990,- – X450 – Black edition T3b

129.990,- – X450-A Black Edition – prodloužená verze T3b

129.990,- – X450 – krátká verze Euro 4

139.990,- – X450-A -prodloužená verze Euro 4

 

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- (SK +550 EUR)
Opěrka a madla spolujezdce (pouze dlouhá verze): +1.000,-
Ochranné kryty (blastery) řidítek: +1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

 

 

Technické informace: 

Kapacity:
Benzinová nádrž: 15 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka (standard/prodoužený): 2100 / 2300 mm
Šířka: 1100 mm
Výška: 1350 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1260 / 1460 mm
Suchá hmotnost (standard/prodloužený): 335 / 350 kg // 345 / 360 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b
 

Systém pohonu:

Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-12 / 24×8-12 Black edition
Zadní pneu: 25×10-12 / 24×10-12 Black edition
 

Brzdový systém:

Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
 

Odpružení:

Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
 

Motor:

Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot. // 19 kW L7e EURO 4 // 20,7 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava) 24 kW (33k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 35 Nm/5900 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 400 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů