Gladiator X450

Gladiator X450

Gladiator X450 nemá ve své třídě konkurenci. Journeyman si pro vás připravil akci. Gladiator X450 patří do skupiny pracovních strojů a přináší úžasný zážitek z jízdy! Pracovní stroj díky nižší hmotnosti, odolnosti, vysoce odolnému podvozku a mimořádně výkonnému motoru CVTECH dokázal vyvinout skvělý stroj X450.

 

Cena:    Gladiator X450 – T3b – 149.990,-

             Gladiator X450-A – T3b – 159.990,-

Cena obsahuje: 12″ alu kola, čtyřplátnové pneu CST 25″ (vzor šíp), silný naviják, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, přední a zadní ocelový nosič. 3 roky záruka! Verze Euro 4 obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče a splňuje emisní normu Euro4. Dostupné barvy: černá, oranžová Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-

Technické informace: 

Kapacity:
Benzinová nádrž: 15 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka (standard/prodoužený): 2100 / 2300 mm
Šířka: 1100 mm
Výška: 1350 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1260 / 1460 mm
Suchá hmotnost (standard/prodloužený): 335 / 350 kg // 345 / 360 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-12 / 24×8-12 Black edition
Zadní pneu: 25×10-12 / 24×10-12 Black edition
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot. // 19 kW L7e EURO 4 // 20,7 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava) 24 kW (33k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 35 Nm/5900 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 400 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů