Gladiator X520

Gladiator X520

Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm v kombinaci s bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4×4 se 100% uzávěrkou diferenciálu a řadu moderních prvků a vychytávek, zcela ojedinělých v této kategorii.

Model 520 se jasně a logicky řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a definitivně doplňuje řadu pracovních Gladiatorů nové generace „X“

Cena:

124.990,- – X520 – krátká verze EU4 – AKCE
134.990,- – X520-A – prodloužená verze EU4 – AKCE

Cena obsahuje: Atraktivní 12″ ALU kola, 25″ víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, přední i zadní nosiče. 3 roky záruka!!!

Verze Euro 4 obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče a splňuje emisní normu Euro4.

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS): +15.000,- (SK +550,- EUR)
Opěrka a madla spolujezdce (pouze dlouhá verze): +1.000,-
Ochranné kryty (blastery) řidítek: +1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-


Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž: 15 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka (standard/prodoužený): 2100 / 2300 mm
Šířka: 1100 mm
Výška: 1350 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1260 / 1460 mm
Suchá hmotnost (standard//prodloužený): 345 / 358 kg // 345 kg / 358 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
Strom 4×4: Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-12 CST Abuzz
Zadní pneu: 25×10-12 CST Abuzz
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot. 26,8 kW L7e EURO 4 / 25,5 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW (38 k) / 6800 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm / 5800 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 500 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů