Gladiator X520
Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm v kombinaci s bezespojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4×4 se 100% uzávěrkou diferenciálu a řadu moderních prvků a vychytávek, zcela ojedinělých v této kategorii.
Model 520 se jasně a logicky řadí po bok ostatních profesionálních pracovních strojů Gladiator a definitivně doplňuje řadu pracovních Gladiatorů nové generace „X“
Cena: Gladiator X520 – EURO 5 – 172.990,-
Gladiator X520-A – EURO 5 – 182.990,-
Gladiator X520 – T3b – 162.990,-
Gladiator X520-A – T3b – 172.990,-
Cena obsahuje: Atraktivní 12″ ALU kola, 25″ víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, přední i zadní nosiče. 3 roky záruka!!!
Verze L7e obsahuje navíc zadní diferenciál s el. uzávěrkou, 4 brzdové kotouče.
Dostupné barvy: černá, oranžová, listová kamufláž „True timber camo“
Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Technické informace:
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 15 litru |
Olej motorový: | 2,9 litru |
Délka (standard/prodoužený): | 2100 / 2300 mm |
Šířka: | 1100 mm |
Výška: | 1350 mm |
Rozvor (standard/prodloužený): | 1260 / 1460 mm |
Suchá hmotnost (standard//prodloužený): | 345 / 358 kg // 345 kg / 358 kg L7e EURO 4 // 358 / 380 kg T3b |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
Strom 4×4: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25×8-12 CST Abuzz |
Zadní pneu: | 25×10-12 CST Abuzz |
Brzdový systém: | |
Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
Výkon motoru: (homolog.) | 14,8 kW / 5600 ot. 26,8 kW L7e EURO 4 / 25,5 kW T3b |
Výkon motoru: (off-road úprava) | 28 kW (38 k) / 6800 ot./min. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 46 Nm / 5800 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 76,2 mm |
Objem motoru: | 500 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch EFI |
Zapalování: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |