Gladiator X550

Gladiator X550

 

Srdcem designově luxusně zpracovaného Gladiatora X550 je zcela nový moderní 500ccm EFI motor, který přináší výrazně větší kroutící moment a díky absenci rozběhové spojky i výrazně rychlejší nástup akcelerace. V motoru tepe píst z modelu X8 a novinka je silnější než modely s motorem 600ccm. Dokonalý chod pak zajišťuje použití špičkového kanadského variatoru značky CV-Tech!

Pracovní zařazení stroje podporuje skvělá motorová brzda, cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování a rozměry stroje, kde je všude dostatek místa. Maximální komfort pak nabízí varianta s velmi komfortním posilovačem řízení (EPS)!

 

 

Cena:

Gladiator X550 – verze T3b – 165 990,-

Gladiator X550 – verze Euro 4 – 175 990,-

 

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS): +15.000,- (SK +550,- EUR)
Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

 

Objednat si můžete čtyřkolku na odkaze: Gladiator X550

 

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 18,5 litru
Olej motorový: 2,9 litru
Délka: 2350 mm
Šířka: 1160 mm
Výška: 1400 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 375 kg

 

Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál /

převody parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce

Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-12
Zadní pneu: 25×10-12

 

Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano

 

Odpružení:
Přední: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot.// 26,8 kW L7e EURO 4// 23,8 kW T3b
Výkon motoru: (off-road úprava) 28 kW(38k)/6800 ot./min./
Točivý moment: (off-road úprava) 46 Nm/5800 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 495 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Bosch EFI
Zapalování: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů