Gladiator X625

Gladiator X625

Nejnovější Gladiator X625 v exkluzivním designu rakouského studia Kiska. Výrobce CFMOTO opět dokonale zpracoval požadavky na silný a moderní stroj a do světa vypouští jeden z nejsilnějších jednoválců. Konstrukčně i designově zcela nový stroj navíc přichází poprvé v kategorii 600 ccm v krátké i dlouhé verzi. Zcela nový CFMOTO Gladiator X625 / X625-A potvrzuje mimořádný cit pro design, zpracování, ergonomii a použití moderních technologií. Fantastické jízdní vlastnosti, maximální výbava v ceně včetně nového progresivního posilovače řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení, dělají z novinky Gladiator X625 / X625-A favorita celého segmentu jednoválcových čtyřkolek. 

Cena:

X625 – 206.990,- CZK (EU4)
X625-A – 216.990,- CZK (EU4)

Cena obsahuje: EPS (posilovač řízení), atraktivní 12″ ALU kola, 25″ víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, sedačku spolujezdce s integrovanými madly (verze X625-A), ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosiče Lock n‘ Ride.

Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)

Paket SNOWBLASTER – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Obrázky mají ilustrativní charakter. Výbava se může lišit (pneu, ráfky, polepy atd.)

Technické informace:

 Kapacity:    X625    X625-A
Benzinová nádrž:18 litrů18 litrů
Olej motorový:2,8 litru2,8 litru
Délka:2085 mm2235 mm
Šířka:1180 mm1180 mm
Výška:1220 mm1390 mm
Rozvor (standard/prodloužený):1280 mm1480 mm
Suchá hmotnost:375 kg395 kg
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:Kardanovými hřídeliKardanovými hřídeli
4×4 pohon:OdpojitelnýOdpojitelný
Přední pneu:25×8-1225×8-12
Zadní pneu:25×10-1225×10-12
Brzdový systém:
Brzdy přední:Kotoučové hydraulickéKotoučové hydraulické
Brzdy zadní:Kotoučové hydraulickáKotoučové hydraulické
Parkovací brzda:AnoAno
Odpružení:
Přední:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramenaNezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramenaNezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru:4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Výkon motoru (offroad): 41 Hp (30,0 kW)41 Hp (30,0 kW)
Točivý moment (offroad):49,2 Nm / 4750 ot./min49,2 Nm / 4750 ot/min
Vrtání x zdvih:91 x 89,2 mm91 x 89,2 mm
Objem motoru:580 cm3580 cm3
Startování:Elektrickým startéremElektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhemKapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříníS mokrou skříní
Plnění motoru:Elektronické vstřikování BoschElektronické vstřikování Bosch
Zapalování:ECU BoschECU Bosch
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 OktanůBezolovnatý benzin 95 Oktanů