Gladiator X8 V-twin FACELIFT

Gladiator X8 V-twin FACELIFT

 

Gladiator X8 V-twin FACELIFT patří dlouholeté jedničce v kategorii velkých dvouválců. Klíčem úspěchu je bezesporu vysoce spolehlivý dvouválec 800 ccm se špičkovým výkonem 63 koní a 72 Nm kroutícího momentu (off-road úprava) společně s americkým vstřikování Delphi, který zajistí zcela dostatečný výkon pro všechny druhy práce i zábavy.

Nyní je TOP verze DeLuxe atraktivně zmodernizována a doplněna mj. vynikajícím LED osvětlením, čtyřmi kotoučovými brzdami na všech kolech a automatickým samosvorným zadním diferenciálem.

 

Cena:

184.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 211.990,- verze Standard)

194.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 221.990,- verze DeLuxe)

 

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- (SK +550,- EUR)

Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: 1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

 

Objednat si můžete čtyřkolku na odkaze: Gladiator X8

 

Technické informace 

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23 litru
Olej motorový: 3,5 litru
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 403 kg / 445 kg L7e EURO 4

 

Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26×9-14
Zadní pneu: 26×11-14

 

Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano

 

Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena

 

Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 14,8 kW / 5600 ot. //16,24 kW L7e EURO 4
Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů