Gladiator X8 V-Twin
Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi – Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.
Cena:
177.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 204.990,- verze Standard)
187.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 214.990,- verze DeLuxe)
Příplatková výbava:
Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,-
Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: +1.500,-
Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)
Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy
Technické informace:
Kapacity: | |
Benzinová nádrž: | 23 litrů |
Délka: | 2320 mm |
Šířka: | 1180 mm |
Výška: | 1360 mm |
Rozvor: | 1480 mm |
Olej motorový: | 3,5 litru |
Suchá hmotnost: | 465 kg T3b |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 26×9-14 |
Zadní pneu: | 26×11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Přední (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Zadní (standard verze): | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zadní (deluxe verze): | Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru: | 43 kW T3b |
Točivý moment: (max:) | 72 Nm/6000 ot./min |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru: | 800 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Delphi |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |