Gladiator X8 V-Twin

Gladiator X8 V-Twin

 

Design, rozměry, pohodlí, moderní zpracování, ovladatelnost a spolehlivost jsou další faktory, které si zasluhují velkou pozornost. Gladiator X8 je vybaven el. připínatelným pohonem 4×4 s možností 100% uzamčení předního diferenciálu, plně nezávislým zavěšením všech kol s rozsáhlou volitelnou nabídkou kvalitního odpružení. Výkon je přenášen mohutným kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím spolehlivého bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi – Japan) s precizní funkcí brzdění motorem. Gladiator X8 také může být volitelně vybaven skvěle fungujícím posilovačem řízení (EPS), který přidává čtyřkolce další úroveň komfortu a usnadňuje řízení jak v těžkém terénu, při pracovním vytížení tak i při expedičních či jen rekreačních cestách.

 

 

Cena:

177.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 204.990,- verze Standard)

187.990,- (Sleva 27.000 – původní cena 214.990,- verze DeLuxe)

 

Příplatková výbava:

Elektrický posilovač řízení (EPS) pro všechny verze: +15.000,- 

Sedadlo s opěradlem a madla spolujezdce: +1.500,-

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), šedá (+1.000,-), listová kamufláž (+5.000,-)

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

 

Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23 litrů
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor: 1480 mm
Olej motorový: 3,5 litru
Suchá hmotnost: 465 kg T3b
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26×9-14
Zadní pneu: 26×11-14
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 43 kW T3b
Točivý moment: (max:) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů