Gladiator X850

Gladiator X850

 

Gladiator X850 V-Twin EPS má nový 800 cc motor se špičkovým výkonem 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezspojkovým variátorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jízdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu.

 

 

 

Cena:    Gladiator X850 – EURO 5 – 273.990,-

Gladiator X850 – T3b – 273.990,-

 

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ alu kola, odolné víceplátnové pneu CST Abuzz, silný naviják, homologované tažné zařízení, nitrogenové plně stavitelné tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n‘ Ride.

Dostupné barvy: stříbrná, oranžová, listová kamufláž „True timber“

Paket SNOWBLASTER – příplatek 11.000,- za radlici (137cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

Recyklační příspěvek pneu: 180,53 Kč

Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž:30 litrů
Olej motorový:— litru
Délka:2310 mm
Šířka:1250 mm
Výška:1420 mm
Rozvor:1480 mm
Suchá hmotnost:430 kg
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor – převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / uzamykatelný zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)/
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4×4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:26×9-14
Zadní pneu:26×11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední:Kotoučové hydraulické
Brzdy zadní:Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda:Ano
Odpružení:
Přední:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:Nezávislé, seřiditelné odpružení / Ocelová vlečená ramena
Motor:
Typ motoru:4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih:91 mm x 76,2 mm
Objem motoru:800 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Plnění motoru:Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování:ECU Delphi
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů