Gladiator Z1000 Sport

Gladiator Z1000 Sport

Punc jedinečnosti, luxusu a jistota originality. To vše přináší absolutní novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Sport!

Málokdy se stane, že se koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport, ale tohoto v podstatě dosáhl. Designové studio KISKA se u nového exkluzivního modelu předvedlo ve své největší formě a ukázalo, že i odvážné designérské kousky lze převézt do reality.  Odvážný a naprosto originální design, extra silný výkonný dvouválcový 1000cc motor a nejmodernější technika s moderním vyspělým podvozkem, přináší zcela novou dimenzi zábavy! 

Cena: Gladiator Z1000 Sport – 399.990,-

Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14″ hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 27″ pneumatiky STAG, boční dveře, homologované tažné zařízení, TFT displej.

Příplatková výbava

Silný naviják: +5.000 CZK
Plastová střecha: +5.000 CZK
Přední okno (laminované + stěrač a ostřikovač): +24.950 CZK
Kompletní kabina vč. okna a vytápění: +98.850 CZK

Dostupné barvy: šedá, červená

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP (kategorie T1b).

Technické informace:

Kapacity:
Benzinová nádrž:36,5 litru
Délka:3185 mm
Šířka:1820 mm
Výška:1820 mm
Rozvor:2285 mm
Světlá výška:310 mm
Rádius otáčení:1100 mm
Suchá hmotnost:610 kg
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu):
Maximální tažná síla (v terénu):400 kg
Homologace:Pro 2 osoby
Systém pohonu:
Převodovka:Automatická CVT – variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol:Kardanovými hřídeli
4×4 pohon:Odpojitelný
Přední pneu:27×9-14″
Zadní pneu:27×11-14″
Brzdový systém:
Brzda přední:Kotoučová hydraulická
Brzda zadní:Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda:Ano
Odpružení:
Přední:Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní:Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Motor:
Typ motoru:4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Maximální výkon:59 kW / 7500 ot
Točivý moment:78 Nm / 7000 ot.
Vrtání x zdvih:91 mm x 74 mm x 2
Objem motoru:963 cm3
Startování:Elektrickým startérem
Chlazení motoru:Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání:S mokrou skříní
Zapalování:ECU Delphi (USA)
Palivo:Bezolovnatý benzin 95 Oktanů