Gladiator Z1000 V-Twin EPS

Gladiator Z1000 V-Twin EPS

 

Gladiator Z1000 V-Twin EPS. Spojení zcela nového extrémně výkonného 1000 cc motoru a osvědčeného modelu Z8. Monumentální zátah až 85 Hp, špičkový progresivní posilovač EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný podvozek s plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. Navrch dokonalý design, který podtrhuje jedinečnost největšího Gladiatora na trhu!

Zcela nový silný 1000 ccm motor, 4×4 s uzávěrkou, pohodlná sportovní sedadla či prostorná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu. Na korbu se dá umístit i objemný náklad, kanystry, či zásoby, to vše si přímo říká o řádnou adrenalinovou expedici!

 

 

Cena Gladiator Z1000 V-Twin EPS – 329 990,-

 

Příplatková výbava
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Přední plexi: +5.000,-
Tlumiče ELKA (Made in Canada): +20.000,-

Paket Snowblaster – příplatek 12.000,- za radlici a špičkové rukavice Mechanix.

Dostupné barvy: černá, červená

 

Technické informace

Kapacity:

Benzinová nádrž:            27 litru

Délka:                             2870 mm

Šířka:                              1510 mm

Výška:                             1830 mm

Rozvor:                            2040 mm

Světlá výška:                   395 mm

Suchá hmotnost:             610 kg

Tažná síla:                       400 kg

Homologace:                   Pro 2 osoby

 

Systém pohonu:

Převodovka:                      Automatická CVT – variátor CV-Tech / P/R/N/H/L

Náhon kol:                         Kardanovými hřídeli

4×4 pohon:                         Odpojitelný

Přední pneu:                     27×9-14 CST

Zadní pneu:                       27×11-14 CST

 

Brzdový systém:

Brzda přední:                    Kotoučová hydraulická

Brzda zadní:                     Kotoučová hydraulická

Parkovací brzda:              Ano

 

Odpružení:

Přední:                              Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

Zadní:                                Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena

 

Motor:

Typ motoru:                      4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC

Maximální výkon:             59 kW (80PS) / 7000 ot.

Max. točivý moment:        82 Nm / 6200 ot.

Vrtání x zdvih:                  91 mm x 74 mm

Objem motoru:                 963 cm3

Startování:                        Elektrickým startérem

Chlazení motoru:              Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem

Mazání:                             S mokrou skříní

Zapalování:                       ECU Bosch (GER)

Palivo:                                Bezolovnatý benzin 95 Oktanů