Gladiator Z1000 V-Twin EPS
Gladiator Z1000 V-Twin EPS. Spojení zcela nového extrémně výkonného 1000 cc motoru a osvědčeného modelu Z8. Monumentální zátah až 85 Hp, špičkový progresivní posilovač EPS, kanadský bezespojkový variator CV-Tech a skvěle vyladěný podvozek s plně stavitelnými nitrogenovými tlumiči zajistí, že žádný terén není překážkou, žádný kopec není dostatečně dlouhý a silniční rovinky jsou příliš krátké. Navrch dokonalý design, který podtrhuje jedinečnost největšího Gladiatora na trhu!
Zcela nový silný 1000 ccm motor, 4×4 s uzávěrkou, pohodlná sportovní sedadla či prostorná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu. Na korbu se dá umístit i objemný náklad, kanystry, či zásoby, to vše si přímo říká o řádnou adrenalinovou expedici!
Cena – Gladiator Z1000 V-Twin EPS – 339.990,-
Cena obsahuje: Vynikající EPS (posilovač řízení) s progresí, špičkové nitrogenové stavitelné tlumiče, praktické boční dveře, multifunkční displej, 14″ duralová kola, speciální sportovní sedačky, odolné víceplátnové pneumatiky s agresivním vzorem, homologované tažné zařízení, 3 roky záruka
Příplatková výbava
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Přední plexi: +5.000,-
Tlumiče ELKA Stage 1 (Made in Canada): +20.000,-
Dostupné barvy: černá, červená, modrá
Technické informace
Kapacity:
Benzinová nádrž: 27 litru
Délka: 2870 mm
Šířka: 1510 mm
Výška: 1830 mm
Rozvor: 2040 mm
Světlá výška: 395 mm
Suchá hmotnost: 610 kg
Tažná síla: 400 kg
Homologace: Pro 2 osoby
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor CV-Tech / P/R/N/H/L
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27×9-14 CST
Zadní pneu: 27×11-14 CST
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Maximální výkon: 59 kW (80PS) / 7000 ot.
Max. točivý moment: 82 Nm / 6200 ot.
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů