Gladiator Z8 V-twin
Výroční model největšího Gladiatora přináší punc jedinečnosti a luxusu. Vkusné doplňky a úpravy udělaly z již tak atraktivního stroje designovou lahůdku, která svému majiteli zajistí jistotu originality.
Mohutný, zcela nově koncipovaný podvozek Gladiatora Z8 V-twin, je vybaven nezávislým zavěšením všech kol. Všechny kola jsou odpružena pomocí nových špičkových nastavitelných nitro genových tlumičů (volitelně špičkovými kanadskými tlumiči ELKA St.1!) s upravenými příčnými stabilizátory a dlouhými pevnými rameny. Toto nové moderní špičkové odpružení zajišťuje absolutně komfortní, pohodlnou, stabilní a bezpečnou jízdu ve velkých terénních nerovnostech i vyšších rychlostech.
Silný motor, 4×4 s uzávěrkou, pohodlná sportovní sedadla či prostorná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu, kam se dá umístit i objemný náklad, kanystry či zásoby. Vše si přímo říká o řádnou adrenalinovou expedici!
Cena Gladiator Z8 V-twin – 305.990, –
Příplatková výbava
Elektrický posilovač řízení (EPS): +20.000,- (SK +750,- EUR)
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Přední plexi: +5.000,-
Tlumiče ELKA (Made in Canada): +20.000,-
Paket Snowblaster – příplatek 12.000,- za radlici a špičkové rukavice Mechanix.
Objednat si můžete čtyřkolku na odkaze: Gladiator Z8 V-twin
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 27 litru |
Délka: | 2870 mm |
Šířka: | 1510 mm |
Výška: | 1830 mm |
Rozvor: | 2040 mm |
Světlá výška: | 300 mm |
Rádius otáčení: | — |
Suchá hmotnost: | 550 kg |
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu): | — |
Maximální tažná síla (v terénu): | — |
Homologace: | Pro 2 osoby |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
Strom 4×4: | Odpojitelný |
Přední pneu: | 25×8-14 |
Zadní pneu: | 25×10-14 |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Zadní: | Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Maximální výkon (homologovaná verze): | 14,8 kW / 5600 ot./min |
Maximální výkon (offroad úprava): | 46 kW (63 koní) / 6700 tun. |
Točivý moment: | 72 Nm / 6300 ot./min. |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 61,5 mm |
Objem motoru: | 800 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | ECU Delphi (USA) |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |