Gladiator Z8 V-twin

Gladiator Z8 V-twin

 

Výroční model největšího Gladiatora přináší punc jedinečnosti a luxusu. Vkusné doplňky a úpravy udělaly z již tak atraktivního stroje designovou lahůdku, která svému majiteli zajistí jistotu originality.

Mohutný, zcela nově koncipovaný podvozek Gladiatora Z8 V-twin, je vybaven nezávislým zavěšením všech kol. Všechny kola jsou odpružena pomocí nových špičkových nastavitelných nitro genových tlumičů (volitelně špičkovými kanadskými tlumiči ELKA St.1!) s upravenými příčnými stabilizátory a dlouhými pevnými rameny. Toto nové moderní špičkové odpružení zajišťuje absolutně komfortní, pohodlnou, stabilní a bezpečnou jízdu ve velkých terénních nerovnostech i vyšších rychlostech.

Silný motor, 4×4 s uzávěrkou, pohodlná sportovní sedadla či prostorná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu, kam se dá umístit i objemný náklad, kanystry či zásoby. Vše si přímo říká o řádnou adrenalinovou expedici!

 

 

Cena Gladiator Z8 V-twin – 305.990, –

 

Příplatková výbava

Elektrický posilovač řízení (EPS): +20.000,- (SK +750,- EUR)
Silný naviják: +5.000,-
Plastová střecha: +5.000,-
Přední plexi: +5.000,-
Tlumiče ELKA (Made in Canada): +20.000,-

Paket Snowblaster – příplatek 12.000,- za radlici a špičkové rukavice Mechanix.

 

Objednat si můžete čtyřkolku na odkaze: Gladiator Z8 V-twin

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 27 litru
Délka: 2870 mm
Šířka: 1510 mm
Výška: 1830 mm
Rozvor: 2040 mm
Světlá výška: 300 mm
Rádius otáčení:
Suchá hmotnost: 550 kg
Nosnost (jezdec a náklad, v terénu):
Maximální tažná síla (v terénu):
Homologace: Pro 2 osoby
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / převody R/N/H/L (zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
Strom 4×4: Odpojitelný
Přední pneu: 25×8-14
Zadní pneu: 25×10-14
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Zadní: Nezávislé, nitrogenové plně stavitelné odpružení/ Dvojitá A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Maximální výkon (homologovaná verze): 14,8 kW / 5600 ot./min
Maximální výkon (offroad úprava): 46 kW (63 koní) / 6700 tun.
Točivý moment: 72 Nm / 6300 ot./min.
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Delphi (USA)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů