SMC 850 Sport V-Twin EPS
Novinka z dílny továrny SMC, model SMC 850 Sport EPS, konstrukčně vychází z léty osvědčeného taiwanského stroje, Jumba 720 R a jeho sportovního klonu SMC 720 Sport. Z Jumba si nový model převzal vynikající odolný podvozek odzkoušený na nejtěžších závodních tratích a všechny zásadní konstrukční prvky, spolehlivé elektronické vstřikování americké firmy DELPHI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročnějším terénu!
Pomyslnou třešničkou na dortu je pak fakt, že novinka je dodávána v základní ceně se špičkově fungujícím posilovačem řízení (EPS), který z tohoto stroje dělá bezpochyby jednu z nejlépe ovladatelných čtyřkolek historie. Zásadní změna ale přišla na místě nejdůležitějším – novinka SMC 850 Sport byla osazena zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 818 ccm o výkonu 77 Hp a kroutícím momentem 84 Nm (offroad verze)!
Cena – SMC 850 Sport EPS – 234.990,-
Cena obsahuje: posilovač řízení (EPS), 12″ hliníkové disky, 6ti plátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják.
Příplatková výbava
Zadní nosič: +1000,-
Praktické rozšiřovací lemy: +1.500,-
Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Technické informace
Kapacity: | |
---|---|
Benzinová nádrž: | 23,5 litru |
Olej motorový: | — litru |
Délka: | 2100 mm |
Šířka: | 1230 mm |
Výška: | 1260 mm |
Rozvor: | 1292 mm |
Výška sedla: | 910 mm |
Suchá hmotnost: | 355 kg |
Systém pohonu: | |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Náhon kol: | Kardanovými hřídeli |
4×4 pohon: | Odpojitelný |
Rychlosti: | L, H, N, R, P (Terénní redukce, vpřed, neutrál, zpátečka, parking) |
Přední pneu: | 25×8-12″ Duro Frontier |
Zadní pneu: | 25×10-12 Duro Frontier |
Brzdový systém: | |
Brzda přední: | Kotoučová hydraulická |
Brzda zadní: | Kotoučová hydraulická |
Parkovací brzda: | Ano |
Odpružení: | |
Přední: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
Zadní: | Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení/nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena |
Motor: | |
Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC |
Výkon motoru (off-road): | 57 kW (77 Hp) |
Točivý moment (off-road): | 84 Nm |
Vrtání x zdvih: | 92 mm x 61,5 mm |
Plnění motoru: | EFI Delphi (USA) |
Objem motoru: | 818 cm3 |
Startování: | Elektrickým startérem |
Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Mazání: | S mokrou skříní |
Zapalování: | C.D.I. elektronické |
Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |