SMC 850 Sport V-Twin EPS

SMC 850 Sport V-Twin EPS

Novinka z dílny továrny SMC, model SMC 850 Sport EPS, konstrukčně vychází z léty osvědčeného taiwanského stroje, Jumba 720 R a jeho sportovního klonu SMC 720 Sport. Z Jumba si nový model převzal vynikající odolný podvozek odzkoušený na nejtěžších závodních tratích a všechny zásadní konstrukční prvky, spolehlivé elektronické vstřikování americké firmy DELPHI a v neposlední řadě fantastické jízdní vlastnosti v čele s lehoučkým řízením a ovladatelností i v tom nejnáročnějším terénu!

Pomyslnou třešničkou na dortu je pak fakt, že novinka je dodávána v základní ceně se špičkově fungujícím posilovačem řízení (EPS), který z tohoto stroje dělá bezpochyby jednu z nejlépe ovladatelných čtyřkolek historie. Zásadní změna ale přišla na místě nejdůležitějším – novinka SMC 850 Sport byla osazena zcela novým dvouválcovým motorem o objemu 818 ccm o výkonu 77 Hp a kroutícím momentem 84 Nm (offroad verze)!

Cena – SMC 850 Sport EPS – 234.990,-

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23,5 litru
Olej motorový: — litru
Délka: 2100 mm
Šířka: 1230 mm
Výška: 1260 mm
Rozvor: 1292 mm
Výška sedla: 910 mm
Suchá hmotnost: 355 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: L, H, N, R, P (Terénní redukce, vpřed, neutrál, zpátečka, parking)
Přední pneu: 25×8-12″ Duro Frontier
Zadní pneu: 25×10-12 Duro Frontier
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení /nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení/nitrogenové tlumiče/Dvojitá A ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru (off-road): 57 kW (77 Hp)
Točivý moment (off-road): 84 Nm
Vrtání x zdvih: 92 mm x 61,5 mm
Plnění motoru: EFI Delphi (USA)
Objem motoru: 818 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů