SMC Jumbo 850 V-twin EPS

SMC Jumbo 850 V-twin EPS

 

Srdcem stroje je zcela nově navržený dvouválcový, vodou chlazený V-Twin motor spojený s perfektně fungujícím CVT variátorem japonské provenience. O plnění motoru se stará vstřikování americké firmy DELPHI. I přes velmi vysoký výkon 73 koní a krouticí moment 84 Nm se konstruktérům povedlo motor maximálně zmenšit a odlehčit, což dále přispívá k vysoké dynamice stroje.

Základem podvozku je zesílený moderní prostorový rám s plně nezávislým zavěšením všech kol, který se tak skvěle osvědčil u sportovních i pracovních modelů značky. Díky vyzrálému odpružení, mimořádné světlé výšce, ale zejména naprosto dokonale fungujícímu progresivnímu posilovači řízení, nabízí stroj fantasticky lehké ovládání v každém jízdním režimu včetně plného 4×4.

 

Cena čtyřkolky SMC Jumbo 850 V-twin EPS – 229 990,-

 

Příplatková výbava

Opěrka a madla spolujezdce: +1.000,-

Dostupné barvy: černá

Paket Snowblaster – příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Objednat si můžete čtyřkolku na odkaze: SMC Jumbo 850 V-twin EPS

 

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 23,5 litru
Délka: 2315 mm
Šířka: 1216 mm
Výška: 1300 mm
Rozvor:  1482 mm
Suchá hmotnost: 364 kg

 

Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál /

převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)

Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4×4 pohon: Odpojitelný
Rychlosti: Vpřed, vzad a terénní redukce
Přední pneu: 25×8-12″  Maxxis Bighorn 2
Zadní pneu: 25×10-12 Maxxis Bighorn 2

 

Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano

 

Odpružení:
Přední: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena
Zadní: Nezávislé, vysokozdvihé seřiditelné odpružení / Dvojitá A ramena

 

Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový dvouválec, SOHC
Objem motoru: 818 cm3
Výkon motoru: 73 HP
Točivý moment: 84 Nm
Vrtání x zdvih: 92 mm x 61,5 mm
Plnění motoru: EFI Delphi (USA)
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů